Torsdag1April

Nu så =)

Nu äntligen är Mattias här =D han o Jonas kom nyss o hämtade upp H så nu är dem o bär in allt i lägenheten innan de ska hämta lilla mig =). O Ja lär säga hade det inte varit för Jonas så hade detta inte varit möjligt han har åkt 80 mil idag mellan trollhättan o hämtat mattias + alla hans möbler osv o sen tillbaka till Sandviken. Tuuusen tack! (= hoppas vi en dag kan tacka dig riktigt!

Dom har åkt massa bil o jag har varit här, mamma o jag gick upp tiiidigt allt började med att gubb********** som har lägenheten vi flyttar in i nu att han inte lämnade in nyckeln :S :O..

aja lär ta det sen =P nu ringde Tiias H o Jonas är snart klara så de ska hämta mig =)

Vi hörs Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till pojken :)..

2010-04-26 @ 08:25:23
URL: http://elin88.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0