Julafton?=)

Ibland undrar man ju om det kanske är julafton varenda dag? =) Klagar INTE =D.. Fick hem Theos vagn i veckan ^^ F satte ihop den åt mig eller ja han klickade ihop den som han säger haha.. Skit snygg är den o tar upp hela mitt rum i princip haha fast tar mycket mindre plats nu än vad lådorna delarna låg i tog.

Idag fick ja 2 paket på posten Bruna byxor + bamse tröjja o Brun/vit randiga byxor + vit tröjja med nalle super mjuuuk =D. Fick även ett i veckan med en blå body med en fisk på =). Mamma skämmer bort mig =P o ja blir lika glad varenda gång ^^, Se bilder :




Har vänt bamse byxorna på en bild för o visa bakfickan där de står bamse haha tyckte de va så sött ^^..


Idag har det vari en lugn dag som vanligt försöker vila så mycket som möjligt har börjat få svinont utav minsta lilla grejj o extrema sammandragningar jajja så länge inge mer blod kommer så är de nog ingen fara så länge man känner honom därinne våldsam som han blitt ;).. Ska lägga upp film nån dag när han sparkar ut min mage haha =P..

Dagens
Magbild!



Ne nu blir de annat

Go Natt

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0