Måndag - Vecka 30 - 76 dagar kvar =) <3

Trött o ont i svanken garruww.. Men ja över lever =). Än så länge är det inte så hemskt att man lär åka rullstol, fast det kommer ja nog slippa ;) haha så ont kommer ja nog inte få. Ne allt duger idag små sjuk bara mest förkyld men vad kan man förvänta sig?

O sen att ja går som en anka, ja det är en helt annan sak det. Undrar vad folk bakom mig tänker när de ser mig ;) haha. Whatever tyck va ni vill ja är bara en helt vanlig gravid tjej med grön/blondt hår o väärsta utväxten ;). Ja i andra fall hade jag brytt mig men inte nu nejnej nu skiter ja totalt i hur ja ser ut i princip njae kanske inte men bryr mig mindre nu än förr.

Förr:

- Gick ja upp 5 på skoldagar för att hinna fixa mig.
- Hann aldrig äta frukost trotts mina 2 timmar o 45 minuters tid.
- Använde hårförlägningar, gick sällan utan.
- Plattade håret varenda dag.
- Hade aldrig utsläppt förutom vid vissa tillfällen.
- Knarkade läppstift.
- Blekte håret MINST 1 gång i månaden.

Nu:

- Går jag upp 07.00
- Hinner äta frukost.
- Använder aldrig hårförlägningar.
- Plattar håret dagen före o nu räcker det, plattar dock inte varje dag.
- Har för det mesta utsläppt.
- Använder läppstift max 2 gånger om dagen.
- Blekte utväxten senast i oktober haha.

Ja fan vad sunkig ja låter ;) men ja trivs, orkar inte bry mejj om håret som blitt grönt.

O när folk kollar på mig brukar deras blickar dras till magen min. Min lilla mini mage =). Gick föresten in i vecka 30 idag =D UNDERBART!!!

Men att bro på blickar, har märkt att allra mest gamla människor + killar brukar resa sig o flytta sina saker när ja kommer typ varsigod o sitt tjockis. Ne men det är sött tänk om folk vore lika söta på bussen men ne man kan inte få allt ;).. Unga TJEJER typ dom i min ålder några år yngre/äldre stirrar mest först på magen o sen på mig vissa verkligen med avsmak typ hur gammal är du? Eh jag är 20 INTE spec ung för o bli mamma men inte för gammal heller utan i lagom åldern =). Hatar hatiska blickar ialfl har lust att fälla krokben eller nå. Men ja blänger tillbaka jag om nån blänger på mig vad gör man liksom?..

Jajja ne nu ska ja försöka sätta mig bekvämt o sen kika på Tv..

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0