Orolig Måndag..

Skänk mig tuur..

Igår var jag på rutinkontroll hos Bm började med stick i fingret mina blodvärden var toppen!
MEN mitt blodtryck som varit perfekt hitills hade stigit med 10 hack :S.. Så fick göra äggvita test som visade att ja åtminstonet inte hade nå äggvita de är ju bra.. Anntagligen därför ja börjat se ljusprickar =/ inge bra alls ju..
Sen lyssnade vi på hans hjärta det slog perfekta 145 =)..
Men sen mätte hon magen o den följer inte längre kurvan =( men han ligger med huvudet neråt så kan bero på det vi ska mäta igen nästa vecka då jag kommer in i en ny vecka på måndag.

Hon vågade inte låta mig gå en hel vecka nu så på Torsdag ska ja in igen o mäta blodtryck + äggvita. Sen vet ja inte va som händer mer då, de enda jagvet är att ja ska vila mycket, och att i värsta fall blir ja sjukskriven. Huvudsaken min älskling mår bra!

Stack till skolan efter det kände mig konstig på bussen började få ont i magen på en punkt, men tänkte inte så mycket på det, men sen på första lektionen märkte jag att det blev värre ja lära liksom böjja mig frammåt lite för att det skulle kännas mindre men till slut blev det verkligen extremt gjorde skiit ont var ömm när ja tröck på magen. Men helt plötsligt försvann det. Sen märkte ja en blödning :S usch.. Fast han rörde ju sig som en galning så visste ju att han levde men eftersom ja är så långt gången ringde ja förlossningen bara för o se, de sa att ja skulle avvakta en timma o ringa igen om det inte slutat.. Men efter en timme hade det slutat så ja ringde inte igen utan fortsatte i skolan tills vi slutade halv 5.

Idag är det 6 veckor + 6 dagar tills bf. WHAAT så kort tid? Måste va nått som inte stämmer :P för så kort tid är de inte de är ju 61 dagar kvar..

Jajja får se då..

Min bm frågade även om ja har nån som kan vara med på förlossningen om han måste ut innan april?! Whaa? han ska INTE komma före april!

Nu ska ja ligga o tat lungt o få igång min pojk =)

puss..

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, klart han inte kommer ut innan april. :) Skulle han göra det och det inte finns någon i närheten så jobbar jag på sjukhuset fram till 16, bara så du vet :P

2010-02-16 @ 19:21:34
URL: http://bortbytingen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0