Torsdag 59 dagar kvar =)

Jao som jag sagt tidigare inlägg julafton varenda dag =) hihi...

Fått detta från Mamma <3




Svarta byxor + alfons overall som det finns "fickor" på som man viker ut o in vipps får man vantar o tossar på den =P faschinerande ;)! Rolig grejj overallen o byxorna har samma storlek haha syns det? Dock olika märken =P. Mormor fick hämta ut paketet i norrsundet då det råkade hamna där när mamma hade skickat hit det hehe =P. Snälla människor detta min söta familj!..

Bamse byxor + T-shirt/body såå söööta ^^




Snuttefilt med groda i mitten ^^ super mjuuuuk..



Tack mamma!!

Min mage idag<3



Mitt öga idag =( pain!..



Var på kontroll idag o nu har blodtrycket sjunkigt hon såg att ja tatt de lungt som sagt vila är enda medicinen =). Så ska fortsätta ta de lungt o höra av mig direkt om ja får huvudvärk eller ljusprickar i ögonen! Theos hjärta slog 135 :O tydligen helt normalt men ja snacka om skillnad 145 i måndags o 135 idag jajja huvudsaken de är normalt o han mår bra =)..
Ska fortsätta gå på täta kontroller en gång i veckan för att hålla koll på blodtryck o sånt.

Det var allt nu blir det viiiiiiiiiiiiiiiiila =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Tiias

ooh blir alltid lika fashinerad av att se din underbart vackra å sexiga mage:) gör mig så sjukt glad för jag vet ju va som finns där i å va som väntas komma ut där ifrån:) Skönt allt vart bra igen med bloodtrycket och att theos hjärta slog normalt. Vila massor nu så ringer jag ikväll. Älskar er<3 puss eran tiias

2010-02-18 @ 10:26:03
URL: http://mylifeasfather.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

hej en liten fråga. vet du var den gröna snutte grodan är köpt?

inte den från ikea utan den andra? min son på tre år är helt förtvivlad över att han tappat sin

har letat som en galning i olika affärer och på nätet. köpte den första på ullared men den finns inte kvar där.

(om inte eran används kan jag tänka mig att köpa den. betalar självklart bra.)

mvh Anna Larsson

2012-06-07 @ 21:07:47
Postat av: moa

vart är grodsnutten (ej ikeas) köpt? om du vet?

2013-03-28 @ 12:24:28
Postat av: cilla kim

Heeej. Vart har din mamma köpt den där snutte grodan?? Jag köpte en sådan till min dotter 2011 som "välkommen till världen" present. Å den har varit hennes favorit ända sedan födseln. Men vi tappade bort den i korea för en månad sedanå det är helt omöjligt atg hitta en ny. Har kollat på dollar där jag köpte den å letat på internet i timmar. Är i desperat behov att hitta en ny så dottern våran kan sova bra om nätterna igen. Ifalldu inte har användning för den så köper jag den gärna! ;)

2013-04-05 @ 23:22:25
URL: http://cillacilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0