2 timmar på Förlossningen Nu kan ja andas ut =)




Ja nu är allt klart då =). Åkte in till förlossningen efter att jag pratat med dem o de vela ha in mig bara för att se att ingenting var på väg att ske. Möttes av samma person ja pratat med i tele super söt var hon, men hon hade bara praktik där hon ska utbilda sig till barnmorska.

Hur som först fick ja göra ctg som tog hur lång tid som helst för Theo vela inte ligga still han for omkring som en galning fast jag kände inget :S men när hans sparkar blev hårdare så magen stod ut här o var o några samandragningar kom ja då kände ja han hela tiden nästan ofta ialfl =). Hans hjärta slog som det ska o mitt blodtryck låg på 135/70 vilket är bra. Sen blev det massor av provtagningar som förhoppningsvis ser bra ut! Men tror det värsta kan vara streptokocker har nämligen protein +4 nu o hade +3 förra gången båda är höga. MEN det kan vara falsklarm ibland har man bara högt utan att de är nått.

Hoppas på det!

Fick även se hans huvud/hjärna han ligger neråt just nu, BIG head ;) nedå så skönt att kunna se honom o att han har en hjärna =P ja menar ibland har de ju inte det eller saknar ena halvan när nått e fel :S fan vad hemskt usch men så är inte mitt fall. I mitt fall ser han helt frisk ut =D

Nu ska ja snart ta järngrejjerna o sen prata med tiias o sen sussa om inte Theo håller mig vaken, han är väll arg nu ;)

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Kikar in här då jag gillar att läsa om andras graviditeter:-)



Skönt att få allt uppkollat och hoppas dina värden är bra då svaren kommer:-)



Ha en bra kväll..

2010-02-01 @ 18:43:04
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0