=)

Nu kan ja andas igen mattias fick ett godkännande från soc här i sandviken så nu får han säga upp lägenheten o allt sånt.

vi kommer få en 1a eller ja han fast vi kommer bo ihop o sen om ja också får ett godkännande så kan vi få en 2a. Annars lär vi bo där tills nån fått jobb, allt löser sig när ja slutat skolan o mina föräldrar inte är försörjningsskyldiga. Tills dess får vi barnbidraget o föräldrapenning o lite från soc. Vi får leva snålt men det gör inte mig något. Det enda jag behöver är ett hem o trygghet o mat klarar mig utan hemtele bil o allt sånt bara vi får vara tillsammans o kunna överleva på det.

O så glad ja blir hoppas verkligen vi får lägenheten. Annars i värsta fall får de bli gävle eller ockelbo sara fick mig att inse att det finns fler möjligheter än bara sandviken TACK! =).

Usch har varit helt panikslagen o bara väntat på dommen som skulle komma idag eller imån gladerligen kom den idag o var positiv. Så nu har även Theo lugnat sig i magen stackarn lär ha blivit jätte stressad utav mig. Min lilla älskling. SÅ himla glad för att mattias gått med på o flytta också det betyder sjukt mycket för mig JAG ÄLSKAR DIG!

Just nu är ja suuuper trött o har huvudvärk så lär äta någe snart så ja kommer igång lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0