Fredag - 79 dagar kvar <3

Idag vart det besök hos helena, hade stressigt imorse kände mig krasslig. Hann inte äta frukost bara dricka ett glas med juice sen bar de iväg, H skulle med E till hennes skola för kvartsamtal därav all stress. Fick vänta 30 min på resecentrum o sen ut i kyyylan usch bussen var precis som jag trott, försenad, men ja överlevde ;).

Väl hos MVC fick ja komma in direkt kliva på vågen som visade 65,15 kg haha OMG aldrig vägt så mycket =P men luungt skönt juh känner mig piggare NOT ;). Men om ja inte vari gravid är 65 kg för min längd precis normal vikten =P så jag är varken under eller över just nu. O helt ärligt skiter ja i vad ja väger är ja hungrig eller sugen på nått så äter jag det! Får ta smällen efteråt istället ;).

Sen blev det blodtryck o de såg bra ut, men undrar hur de gör, med tanke på att förra gången hade ja inte H utan en annan hon tog blodtrycket 2 gngr o sa att man ska de men H gör det bara en. Aja spelar väll ingen roll =P.

Efter det så gick vi in till H o pratade lite ja o mina frågor haha ;). Har ju nå prickar ja får på armarna speciellt så länge de inte kliar borde de inte vara nån fara berättade hon. Alltså behöver inte vara farligt även om de kliar men man kan ju få gravid hepatos eller vad det heter men då ska det klia som attan under fötterna o i händerna. Har ingen klåda där jag, har ingen klåda nånstans faktiskt.

Sen blev det upp med tröjjan o mäta magen, måtten har växt precis efter mitten på kurvan fortfarande =D så HELT PERFEKT bättre kan man inte ligga =) även om de är helt normalt att ligga lite under/över. Men ja ligger mitt i =D.

Sen blev det ÄNTLIGEN dags för hjärtljud =) var inge orolig att det inte skulle höras något eftersom han höll på o röra sig hela natten morgonen o lite grann när ja låg där =P. Hans hjärta lät perfekt tickade på i 141-145 slag i minuten tydligen en bra variation =) SKÖNT att höra kan ja LOVA!

Sen så kände hon på min mage tröck lite grann o för o känna hur han ligger, o som jag trott så ligger han med huvvet neråt o ryggen mot min högra sida =P huvudet är inte fixerat så han kan fortfarande vända sig =).

Efter det så fortsatte mina frågor det gick över till havandeskaps förgiftning för när ja testade mig för urinvägsinfektion så hade ja äggvita +3 vilket är högt, men han kanske sa fel o de kanske är vita blodkroppar +3? Helena visste inte men jag fick lämna ett prov, mamma fick ju havandeskapsförgiftning o nu fick ja reda på att det är ÄRFTLIGT =O trodde ja inte, hoppas ja slipper! Men skönt ialfl att få testerna gjora lika för nån annan grejj fast blir test på torsdag för det. Mitt blodtryck har ju sjunkigt sen första gången o bara stigit putte lite så man kan inte gissa på att ja har nå sånt just nu som tuur är =). Mina värden är ju tipptopp.

Sen bar de ut i kylan o vänta på bussen, kände mig krasslig så satte mig i soffan direkt när ja kom innanför dörren, funderar på o sova middag? Känns lockande som fan!

Jajja nu blir de nå annat!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0