Lördag 78 dagar kvar =)



Träffade pappa idag =) först fikade vi bullar o kakor var riktigt trevligt, de fick sina julklappar o vi våra. Tror julklappen till marcus uppskattades allra mest för det slutade med att alla satt o pyzzlade med grejjerna nån timma haha svårt som fan juh. Känns ialfl skönt att pappa nu vet att ja ska ha barn o han ska bli morfar =). Vi pratade pytte lite i köket om det när mina syskon inte hörde vi ska berätta typ nästa gång de är där eller nå tror jag hehe hmm. Aja spelar ingen roll när de får veta tror inte de tänker så mycket på det :P.. Märkte dock att lillsyrran sneglade på min mage lite hehe..

Vi åt supergod kyckling gryta med currypasta till =P <3.

Sen kikade vi på robinsson haha har sett första avsnittet o nu sista ;D..

Aja har inge vettigt att berätta =P så nu ska ja läsa bloggar o sen slänga i mig järntabletten o sen slänga mig i säng.

Mattias sjuuklingen han fyllde ju 26 idag men la sig vid 10 han mår inge bra tror han blitt sympati gravid, ni vet karlar dom tror de är dödssjuka bara de hostar EN gång ;).. HAHA..

Ne puss från mejj o finaste Theo som btw misshandlade mig igår haha shit vad han har börjat sparka o slåss o röra sig hårt gör ju ONT men hellre detta än att han är helt still då blir man orolig.. aja =) <3 natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0