Torsdag<3



Idag var jag på föräldragrupp grejjen, kände mig faktiskt ganska gammal =P. Vet vilka två utav dem som var där är o dom är verkligen unga. Starkt tycker jag!. Sen är jag näst först att föda läskigt =) men kul ändå.

I början kändes det si så där att vara där, jag var den enda som inte kände nån ju, men med tiden blir man mer avslappnad o ja det var trevligt. Vi fikade mackor o saft, jag som inte gillar skinka så mycket just nu o brukar skippa den åt det o ja det gick ner o var skönt att få nya krafter. Men ja hmm trist jag som älskade skinka förrut..

Fick reda på lite som rör förlossningen lite små balla saker ;)
Haha ne men ja jag tycker sånt är intressant man ska ju ligga där själv o klämma ut en liten skit unge =P. Nästa gång ska vi börja prata bedövnings metoder, tror faktiskt att jag ska köra utan epidural, vill ju inte att värkarna ska stanna när de väl är igång. O en står spruta i ryggen känns inte så jäkla lockande..

Trist som fan att mattias inte kommer kunna följa med på nått möte...

Aja sånt är livet ensam är stark eller vad säger man? Känner mig sjukt svag, alla i min familj/släkt stöttar mig det är skönt, o betyder mycket för mig =).. O mattias kommer ju flytta hit, två visningar nu till veckan som ja ska kika på åt honom.

Theo höll ialfl igång lite när vi var där =P, o som TUR var slutade vi tidigare hade nog inte klarat av så mycket längre till kände mig helt konstig i huvudet o var i stort behov utav att stå o röra mig lite.

Imån blir det möte hos helena på morgnen, mäta magen, blodvärden, lyssna på hjärtslag. Hoppas på att allt fortfarande ser bra ut =).

O sen blire skola för hela slanten =P..

Låten ja la ut i detta inlägg hörde ja i bilen på vägen hem o javet inte men den fick mig himla avslappnad KÄRLEK till låten =).

Igår fick ja föresten en super söt body hem ifrån mamma en svart/vit randig med ett mumintroll under ett paraply =P skit sööt..

Ska börja köpa små storlekar på bodys o sånt snart så ja har det klart till sen.

Hmm föresten vad blogg.se ser konstigt ut idag :S

Aja nu blire sängen =)

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0