40 Days left =) vecka 35

40 Dagar kvar =) nu börjar slutspurten snart =D.

Senaste besöket hos bm gick bra mina blodvärden var prickfria o mitt blodtryck normalt!
Theos hjärta slog som det skulle o sen har magen växt som den ska =).

Hon kände även hur han låg o rumpan låg på min högra sida o hans fötter på min vänstra. Huvudet är i princip helt fixerat o han har tydligen sjunkigt ner en bit.

1 April blir mattias sandvikenbo. Alltså 1 April får han känna på min stora fina mage för första gången o känna vår son buffa runt därinne =) kommer vara i vecka 38 När han kommer. Hehe hmm..

Imån kommer mamma min hem =) vet inte riktigt vilken tid men får väll se na på Torsdag =)..

Idag blir det storstädning av mitt rum o en massa tvättning o sånt viktigt. Lär köpa tvätt/sköljmedel nu snart som är parfymfria o som man kan ha till bebisar, så ja kan tvätta hans kläder o vika dem o lägga dem i hans lådor <3 ^^ läängtar haha ÄLSKAR att ta på hans kläder o veta att snart kommer lillen som ska ha dem på sig =).

O varenda dag när jag vaknar är det första min blick faller på hans vagn hans snygga splitternya blåa vagn som han ska ligga i..

Längtar även tills mattias kommit o flyttat in så vi kan bädda Theos säng eller ja hans vagga =D ^^,..

Tror det kommer kännas mer verkligt då..

Nästa besök hos bm så ska vi prata om förlossningsrädsla..
Känns inte som att det behövs alls faktiskt, vet ju redan att det kommer kännas som att bli påkörd av ett tåg haha ;).. Jag är inte rädd för javet att när väl smärtan kommit igång kommer man ha så jävla ont att man bara vill att ungen ska ut. Visst om jag skulle tänka mer grundligt på det så skulle ja säkert bli rädd därför tänker ja inte så mkt på det =P.. Han ska ju ut på ett eller annat sätt.. MEN en sak ja vet att ja skulle få panik över är om de skulle komma med en sax eller om det skulle bli kejsarsnitt. Vill inte bli klippt eller snittad! Vill kunna återhämta mig hyffsat snabbt efteråt o efter kejsarsnitt verkar tiden jäkla lång o man verkar ha jävla ont. Visst har man väll annars med men de går ju över tillslut haha..

Ne nu börjar ja få ont i ryggen så ska göra mat o sen försöka lägga mig en stund o ta en dusch o sen städa..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0