Onsdag =) <3

Hello =) Solen lyser fåglarna kvittrar ;) haha ne inte riktigt då men snön smälter utanför fönstren det är vår VÅR kan ni tänka er som ja har längtat. Visserligen är det väll fortfarande vinter, men mitt hjärta säger att det är vår =). Varför?
Jo för att dels solen lyser längre snön SMÄLTER =D det kanske är varmare ute? Haha jo troligen annars hade väll inte snön smält. Har ingen aning om hur varmt/kallt det är ute för jag är typ bara inne sällan ute. Orkar inte helt enkelt suger in den friska luften när katten vill ut in annars får ja inte spec mkt frisk luft haha..

Fan vad lat ja låter men vafan ja är fet har en bula som sparkas på magen o foglossning. Sen känner jag mig aldrig riktigt frisk =/ förutom just nu =) har känt mig svimfärdig hela morgonen men nu har de blitt ändring på det =) känner mig mkt piggare just nu kanske för att jag har ett glas iskallt vatten o har ätit för en stund sen o löst suduko =) tsss.

ÅÅHH nu kom jag på andra avenyn sänds ju ikväll o vet ni vad det betyder? Jo jag kan se det NU ;D..

O sen om ni som försvunnit från min bdb msn o facebook jag gjorde det för min skull en del personer hör verkligen till det förflutna. Vissa av er har jag absolut inget emot men känner att de relationer jag haft till er inte kommer passa in i mitt nya liv. Mitt nya liv som mamma! Kommer fortsätta ta bort folk tills ja är nöjd o sen blir nog min blogg lösenords skyddad så bara dem ja har på facebook kan läsa, men ni som vill ha lösen bara komentera min blogg med er så får ni det, ska dock inte sätta lösen ännu men i april/maj beroende på när min son tänker komma =).

Just nu vrider han sig..

Trodde verkligen aldrig i mitt liv att det skulle kännas så här mycket när de är så här stora alltså att man när de vrider på sig =P.. Man känner verkligen när han vrider sig för då trycker han på min blåsa aooou inge sköönt då blir de springa. O igår när ja som vanligt pratade med älsklingen min (mattias alltså) så fick ja plötsligt aaaap ont kände ju att han tröck ut nått. Ialfl som ren reflex tog jag dit handen o märkte att jag kände HELA armen eller benet. Det stack verkligen ut kände en armbåge o smalebenet/låret eller överarm armbåge o smalarmen haha vet inte vad de heter. Dååå blev ja paff kan ja lova haha känns ju som att magen ska spricka ibland =P.. O sen en annan sak han har hicka flera gånger om dagen stackarn men ja så äre väll när man närmar sig den STORA dagen!

En annan sak som händer idag är att MAMMA kommer hem =D fast får träffa henne imån för de lär ju bli sent.

Nu blir det andra avenyn o eventuellt outsiders o sen städa o tvätta tvätta tvätta o tvätta =)..

Puss

Theo o Tiias ni är det bästa som finns i denna värld! Kärleken för er går inte att förklara med ord <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0