Vecka 34 o 47 Dagar kvar <3

Bloggtorka as usual ;).. Orkar inte sitta vid datan längre blir yr o illamående när ja sitter opp för länge.. Så blir mest ligga för min del.. Inge spec har väll hänt den senaste tiden? H har blitt 47 år o jag har idag 47 dagar kvar till bf =).. O typ 30 dagar kvar tills Tiias flyttar hit =).. O om nån vecka tror de blir nästa så kommer mamma hem o ja ska bo där uppe med henne så hon slipper vara ensam (;..

Ja vad mer ska man skriva då, hmm..
Imån blir det besök på MVC har två tider en klockan 13.00 o en klockan 14.00. Nu äntligen ska de mäta magen igen o se om ja hoppat upp i kurvan hoppas hoppas hoppas.. Har absolut ingen aning om min mage har växt sen sist men ja hoppas, för då hade kurvan börjat gå ner. Men tillfälliga avvikelser både upp o ner kan vara helt normalt. O min bm tror de kan vara för att Theo ligger med huvudet neråt.. O ja va ska man säga? Det KÄNNS han ääälskar att klättra på mina revben med fötterna känns som om han tar spjärn o trycker allt han kan haha.. Men det är underbart samtiigt som det gör ont vissa gånger. Men det gör ondare att oroa sig än att känna buffar från lillkillen :P så ja är glad..

Har även börjat få mer foglossning Huuaaa knakar o knäpper o gör allmänt jäkla ont när man reser sig ur sängen som man gör typ tuusen gånger varenda natt =P..

Lääängtar tills han kommer längtar tills ja får hålla honom o se hans små fötter o händer. Men allra mest längtar ja tills ja hör han skriker HÖÖGT så javet att han lever. O sen hans första leende ååh =).. Min lilla krabat ^^,..

Har hur mkt kläder som helst just nu till honom så har satt klädköps stopp på mig själv tills han kommit så man vet vad han kan ha ifrån början :P.. Blir han en liten knubbis eller en liten spinkis?..

I veckan som var så åkte ja o siss till valbo o ja köpte en badbalja,tvättlappar,skötbädd,skötbäddsklädsel,lampor till fönster på Ikea o sen en filt o tossar på Lindex. O strumpor o en megasöööt tröjja på HM de var rea o den sista så kunde inte motstå;).. Lägger upp bilder sen..

Har även fått en massa super fina kläder ifrån mamma o 2 olika mobiler o en snuttefilt med bitring :P.. O så har hon beställt en babysitter =D en skitball som gungar utav sig själv. Taaack mamma!!

Nu är det skötbord o bilbarnstol o sängkläder o sånt till vaggan vi ska låna av mormor som är kvar. O typ ersättning ifall inte amningen skulle funka, tror dock att vi kommer hyra bilstol på BB svindyra o köpa ju o vi har ändå ingen bil eller körkort för den delen. Men man får ju hyra i 9 månader för 500.
Sen är det blöjjor o tvättlappar o gud vet allt sånt där som ska införskaffas men det gör ja nog inte fören mattias flyttat hit den 1a april alltså..

Sen lär ja krångla med försäkringskassan angående nya papper för föräldrapenningen MEN vi har ingen hemtele på ca 5 dagar nå fel med ledningar så får försöka med nån annans mobil, för min mottagning är KASS..

Ne nu blev de massa skrivet så jaa nu ska ja dra mig tillbaka Puss..

Älskar Theo o Tiias <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0